Dagsarkiv: 18 maj, 2011

Vad har jag på nattduksbordet månne?

Jo det ska jag berätta, En dåre fri av Beate Grimsrud blir det en stund varje kväll innan Axelsson släcker nattlampan. Jag gillar´n! Väntade ut, sniken som en liten snål-Ove, tiden tills boken kom i pocket och kosta en nätt … Fortsätt läsa

Publicerat i Böcker | 2 kommentarer

Nyfärgat barr

Jamen visst vet ni, jag tog tillfället i akt efter att jag ojat mig över att jag ville fixa frippan lite. Det blev en ny färg, 6o spänn på Överskottsbolaget. Inte blev det färgen som förpackningen påstod men helt allright … Fortsätt läsa

Publicerat i Gjort för hand | 4 kommentarer

Den sötaste gojan!

Jag rev runt i en av mina lådor och fick se mina fina papegojor! Ni förstår, när jag och Martin var ny-ihop tappade jag ena gojan och blev lite ledsen över det. Men så en dag överraskar Martin mig med … Fortsätt läsa

Publicerat i Prylar | 2 kommentarer

Teckning

Long time no unge, i går fick jag tid att teckna lite och då gjorde jag den här unga damen.

Publicerat i Gjort för hand | 6 kommentarer

Dagens ord

Puffra

Publicerat i Dagens ord | Lämna en kommentar